دیدار از باغ معجزه دبی1
نوشته شده توسط : enitour

دیدار از باغ معجزه دبی

باغ معجزه با مساحت 72 هزار متری، بزرگترین باغ گل جهان است که در سال 2013 هم زمان با روز ولنتاین افتتاح شد. بیش از 45 میلیون گل در رنگ ها و گونه های متفاوت به همراه گیاهانی متنوع و بی نظیر در این باغ دیده می شود.

باغ
باغ معجزه در تمامی فصول سال سرسبز و دارای گل های شاداب و بسیار زیبا است. چرا که طراحی بخش های مختلف این پارک و گل های آن بر اساس فصل ها یا مناسبت های گوناگون دائماً در حال تغییر می باشد. طراحی باغ به گونه ای است که هر بخش از آن داستانی متفاوت را بازگو می کند.
در قسمتی از باغ معجزه شخصیت های مشهور کارتون های والت دیزنی را می بینیم که با گل ها پوشانده شده اند، مجسمه انسانی غول پیکر با گیسوانی از جنس گل های زیبا و رنگی یکی دیگر از طراحی های زیبای این پارک رؤیایی است. همچنین طاق های گل که در ایام ولنتاین به شکل قلب طراحی می شوند، بخشی از مسیر پیاده روی پارک معجزه را تشکیل می دهند.

باغ معجزه دبی
در فضایی زیبا گل هایی به شکل حیوانات و طاووس های زیبا، قایق های گل، برج هایی که گل های زیبا بر دیوارهای آن روییده، ماشین هایی گل آذین و صدها طراحی متفاوت دیده می شود این ها تنها بخشی از زیبایی هایی است که مسافران تور دبی در تعطیلات می بینند.
سیستم آبیاری هوشمندانه باغ معجزه به گونه ای طراحی شده است که آب و فاضلاب را در مجرای زیر زمینی و بدون آنکه تبخیر شود، بازیافت می نماید. استفاده از تور تابستان دبی، یکی از آسان‌ترین و به صرفه ترین راه ها برای بازدید از دیدنی های شهر دبی است.

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. تور روسیه را در برنامه تفریحی خود بگنجانید. اگر قصد سفر به روسیه را دارید میتوانید تور روسیه را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.




:: برچسب‌ها: دبی , تور دبی , جاذبه های تفریحی دبی , جاذبه های دیدنی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , مناطق تفریحی دبی , مناطق گردشگری دبی , مناطق توریستی دبی , مراکز دیدنی و گردشگری دبی , مقاصد گردشگری دبی , اماکن دیدنی و گردشگری دبی , مکانهای گردشگری دبی , گردشگری در دبی , گردشگری دبی , تور گردشگی دبی , سفر به دبی , دیدنی های دبی , درباره دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: